fredag den 2. maj 2008

36 rosetter

Jeg købte garnet til dette sjal for en del år siden, men jeg var ikke helt tilfred med det og måtte konstatere at jeg nok skulle bruge en mindre nål. Derforå har det fået lov til at ligge stille siden da. (jeg hader at pille op). Lige ind til den anden dag hvor jeg fandt det i gemmerne og tog det med ind i stuen igen.
Nu er det pillet op og jeg har fået startet igen på en mindre nål, hvilket gav et meget bedre resultat.
Der skal hækles 36 rosetter ialt og de første 8 er færdige så der mangler kun 28. Men da det tager mig tre kvarter at hækle en roset, så er der lige 21 timers hækling tilbage.
Men jeg har lovet mig selv at jeg som minimum skal hækle 1 roset om dagen, så derved skulle jeg gerne have et færdighæklet sjal senest den 30. maj 2008. Nu må vi se om det kommer til at holde stik...

Ingen kommentarer: